Klar med klapparna!

Tycker det är lite tråkigt att min jobbcoach slutar idag :( Hon har verkligen varit så himla bra och hjälpt mig jättemycket med allt! Så man får väl vara glad och tacksam att man fick ha henne ett tag iallafall. Vi pratade idag om ifall jag ens behöver vara inskriven på Arbetsförmedlingen längre eftersom jag trots allt i princip jobbat heltid de senaste veckorna om man lägger ihop båda jobben. Men jag fick avvakta lite in i januari så jag ser hur mycket tid jag kommer få då. Det lär väl visa sig rätt snart...

Efter det sorgliga avskedet blev det en riktigt lyckad julklappsjakt för mig och Ronja, så nu är vi båda färdiga med våra inköp. Väldigt skönt att ha den stenen lyft från axlarna. Det är möjligtvis om jag skulle råka hitta något litet mer till mamma bara för att det ska bli exakt jämt till henne och pappa men det är väl inte livsviktigt. Skulle inte tro att de bryr sig. Men ska antagligen ner en sväng på stan på tisdag med Rebecka så kan ju kolla runt lite då ifall jag skulle hitta något :) 

Utförde även dagens goda gärning genom att skänka rent vatten till ett barn genom Unicef när vi var på H&M. Så nu har jag ett hjärtformat klistermärke där det står att jag bidragit. Mycket duktigt av mig..

Nu är det bara att vänta på att det ska bli kväll och dags för final i Företagsrocken 2010! Hoppas bara att biljetterna vi blivit lovade ska finnas i kassan som det sagts. Annars blir det väl lite jobbigt. Men jag tror inte det är någon fara. Det kommer bli kuuuuuul! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress