Julledighet?
Nej inte för mig... Jag insåg just att jag, om man räknar med idag, har varit ledig hela tre dagar i rad. Vart tog de dagarna vägen? Söndagen gick åt till att fira pappa, måndagen till att shoppa julklappar med bror och tisdagen försvann på ett litet kick den med eftersom det var så mycket som skulle hinnas med. Nu är det alltså dags för nio dagar med jobb i sträck igen... Det som är bra med det hela är att det är på båda mina olika jobb så det blir iallafall lite omväxling.

Såhär ser slutet på 2010 ut för min del:

22/12- Konsum Triangeln 14-22
23/12- Bring (tid osäker, 7-16 eller 10-16)
Julafton- Konsum Triangeln 9-15
Juldagen- Konsum Triangeln 11-18
Annandagen- Konsum Triangeln 14-18
27/12- Bring (tid osäker, 7-16 eller 10-16)
28/12- Bring (tid osäker, 7-16 eller 10-16)
29/12- Bring (tid osäker, 7-16 eller 10-16)
30/12- Bring (tid osäker, 7-16 eller 10-16)
Nyårsafton- LEDIG
Nyårsdagen- Konsum Triangeln 14-22

Jaa... Jag får väl trösta mig med att jag kommer få en j*vla massa pengar för detta. För speciellt roligt tycker jag inte det ser ut. Julhelgen är väl den enda helg på året som man verkligen vill vara hemma och mysa med sina nära och kära. Not this year obviously. Men nu ska vi inte vara negativa, jag får ju faktiskt fira jul jag med. Efter jobbet. Bättre after work kan man väl knappast hitta! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress