God Jul!
Kändes lite konstigt att jobba på julafton måste jag säga. Det har blivit lite av en tradition att äta gröt tillsammans med familjen på morgonen och lite sådär, men det blev det ju inget med detta år. Jag fick äta gröt ensam till lunch på jobbet istället. Gick rätt bra det med faktiskt. För övrigt så var det helt galet mycket folk! Trodde verkligen att det skulle vara tomt men det var faktiskt till och med mer än vanligt så det var ju bra. Då går tiden snabbt.

Men klockan 15.15 fick man äntligen åka hem till den väntande familjen och släkten och äta julbord, fika massa gott och sedan öppna julklappar. Fick så himla mycket bra! :)

Nu har mamma och pappa åkt iväg för att skjutsa hem farmor och farfar så jag passar på att byta ut min juliga outfit mot en lite mysigare klädsel och sedan ska jag krypa upp i soffan med massa julgodis och titta om det är något bra på tv. Snart Svensson Svensson skulle jag tro. Bäst!

Hoppas alla har haft en underbar julafton! Puss på er♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress