Frusen
Jag menar inte att klaga men nu efter jobbet mår jag lika dåligt igen... Har inte ork att göra någonting alls förutom att dega i soffan under en filt och frysa och tycka synd om mig själv. Fick köra moped för första gången på jobbet idag och det var inget jag gillade. Trots underställ, fleecetröja, jacka, rånarhuva, vantar och värme i moppehandtagen höll jag på att frysa ihjäl. Det är helt okej de första timmarna men när det börjar mörkna där vid tre så är det verkligen helt olidligt. Fy! Lär få en tråkig mobilräkning denna månad eftersom jag heller inte hittar pga otydliga kartor...

Längtar verkligen till fredag när jag får vara ledig. Ska visserligen till Arbetsförmedlingen kl 10 för att träffa min coach för sista gången innan hon slutar, men får ju ändå resten av dagen fri. Måste se till att göra något riktigt roligt! Borde väl vila men det har jag inte tid med... Julshopping är väl det som kommer att få högsta prioritet framöver. Ligger verkligen efter med det och nu börjar det närma sig rejält. Som tur är har jag på ett ungefär bestämt mig för vad jag ska köpa till alla iallafall så nu gäller det bara att ta sig i kragen och faktiskt göra det också :)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress