Party with my pain
Verkligen toppenkväll igår! Först blev det förfest med tjejerna hos Ronja och sedan begav vi oss ut i natten och hamnade på Nybron. Mycket dricka, trevliga människor och dans blev det. Tycker dock att Eskilstunas utbud av öppna restauranger är en aning magert sådär runt 02.00 på en onsdag/torsdag. Det borde det helt klart ändras på! Men vad ska stackars hungriga människor göra när allt är stängt? Jo man tar en evighetslång promenad till McDonalds på Västerleden. Svårt att fatta att man faktiskt gjorde det men så blev det. Jag tror att jag var väääldigt snygg i malins vinterjacka och Sebbes jacka, vantar och skor storlek 45 eller vad det var. Tur att det finns snälla människor som lånar ut kläder plus bär folk med onda fötter. Det uppskattas mycket! Och jag tror aldrig en hamburgare har varit så god som den var när vi kom fram.

Nu ska jag ladda ner några avsnitt True Blood och krypa ner i min säng och nöta. Läskigt vad beroende jag blivit av den serien. Tyckte det var riktigt dåligt när jag såg första avsnittet men man kan tydligen ändra sig :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress