För det är lov nu
Äntligen lov nu. Det behövs verkligen. Visserligen kommer man att behöva plugga arslet av sig men det är väl smällar man får ta kanske. När alla andra hade studiedag på eftermiddagen blev jag tvingad att ha svenska C och därmed argumenterande föredrag. Inte jättekul, men kändes rätt bra ändå. Fick lite flashbacks från samma tid förra året när vi också hade föredrag, fast då i svenska B. När jag tänker efter tror jag till och med att det var argumenterande då med... Lite lustigt.
Och igår fick man studentmössan!! Börjar brännas nu känns det som. Bara klänningen man väntar på nu så är allt på plats.

Sedan idag så fick jag deklarationspapprena och fick då veta att jag betalat för mycket i skatt och kommer få tillbaka massa pengar i sommar. Det lär nog uppskattas mycket eftersom studiebidraget kommer att vara puts väck då.

4 månader med Alexander Lanninger firades med en tripp till Strängnäs för att kolla på Avatar 3D. Hur grym film som helst verkligen! Helbra! Men nu ska jag sova för imorrn ska jag till farmor på sjukhuset och hälsa på.

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress