Ingen grissjuka för mig inte!
Sitter just nu och nöter in mitt svenskatal som jag ska hålla imorrn. Har haft 2 veckor på mig att finslipa det och träna in det men har jag gjort det kanske?? nej så smart var man ju inte nej. men lite sent nu i vilket fall så inte mycket att göra åt saken. men en kurs i studieteknik vore nog inte helt fel.. fast egentligen vet jag ju hur och vad jag ska göra, problemet är ju att jag inte gör det ändå.

Nu är man för övrigt vaccinerad mot svininfluensa också! fick stå i kö i ca 40 min innan det var dags. observera att det regnade OCH jag är rädd för sprutor!! inte som att man blir mindre nervös av att få vänta, plus att man fick se helt öppet när alla andra fick sina sprutor. inte bra säger jag bara. men med tanke på att detta var min femte vaccinspruta det här året så börjar jag nog bli lite härdad. för att göra saken ännu bättre upplyste mamma mig om att jag ska ta en till i februari -.-

I alla fall så har jag nu ont så fort jag rör armen, vet att jag är en mes, men så är det. därför missade jag min träning idag så har lite smått ångest för det, men kände att det ändå inte går så bra med bara en fungerande arm. så blev american pizza på hemvägen istället. himlans gott var det!

nu blir det plugga tal i sängen för min del. kunde ju haft roligare saker att göra tycker jag.

godnatt<3
amanda

men tänk positivt: februari är ialf inte detta år så du slipper ta 6 på ett och samma år ;D

sara

haha ja det är iofs sant ! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress