Winter wonderland
Nu är det verkligen vinter på riktigt. ett par minusgrader och har snöat hela dagen såhär långt. kan inte säga att jag är överförtjust i bilkörning i snöstorm. hur läskigt som helst ju! bara glider runt på vägen utan nån kontroll alls känns det som. för att inte tala om när bilen stått några timmar på skolan och jag skulle försöka få bort all snö från den.. inte helt lätt. det kniviga var dessutom att när jag väl gått hela varvet runt och sen satt mig för att åka så hade lika mycket snö samlats på rutan igen. så det var bara att köra på full värme och chansa på att kunna se något. men jag överlevde ju uppenbarligen och har nu genomfört det sista biologiplugget inför provet imorrn. känner mig riktigt duktig som började redan igår samtidigt som jag bakade lussebullar. väldigt mysig årstid det här tycker jag nog.

och imorrn är det onsdag vilket betyder utgång!! taggad som attan och längtar hur mycket som helst <3

men nu blir det att ge sig ut i snöyran igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress