NU GÄLLER DET KLASSEN !

Fy vad jag inte kan åka skridskor! bambi på hal is är nog en ganska bra och passande beskrivning. inte som att man blir bättre heller när man åker 1-2 ggr per år såhär med skolan. men kul var det iaf, minus de ömma fötterna. gjorde så ont så jag knappt kunde växla eller bromsa när jag skulle hem och det är ju ibland en fördel att klara av.
OCH IMORRN ÄR DET LUCIAKAMPANJ!!!! klassen är taggad till max och har förberett det hela dagen lång. måste erkänna att jag hade mina tvivel tidigare men nu är jag övertygad om att det kommer bli grymt! vi bara måste vinna! annars är det något fel på folk. och skulle vi av någon konstig anledning inte vinna så får vi trösta oss med att vi vann rinmanloppet och därför får tårta efter kampanjen imorgon! inte helt fel.

nu gäller det bara att hitta något att ha på sig imorrn också. dvs sommarkläder eftersom temat är club ibiza. måste alltså hitta bikiniöverdel och shorts + flipflops. känns ju lite fel med tanke på årstiden men vafan.

RÖSTA PÅ NV3A - CLUB IBIZA !

       

ribex

Vi kommer vinna! Ni har ingen chans (h)haha

sara

haha we'll see !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress