Jul jul strålande jul
Jisses vad folk är uppstressade över julen! helt galet ju. och ingen verkar kunna lära sig att börja med allt lite tidigare så man slipper den där paniken när man kutar runt på stan efter dom sista julklapparna man har kvar att köpa. sen kan det ju vara dumt att inhandla allt månader i förväg ifall att det nu skulle vara så att det behövs bytas av någon anledning. men ändå. julen ska ju vara mys och inte stressattacker. själv köpte jag min sista julkapp igår när jag var på tuna med sofia. riktigt trevligt hade vi med shopping, fika och sen hem till hennes lägenhet för matlagning och lite tv. så nu är jag som sagt klar med julhandlandet. men ska ner en sväng imorrn ändå för att kolla balklänning med tjejerna (!) känns jättetidigt men där är det nog extra viktigt att vara ute i god tid kanske... måste även ha något att ha på mig på nyår. men det är svårt när man inte ens bestämt vad man ska göra har jag märkt.

Är nu helt slut efter en dag fylld av skridskoåkning och biltvättande. våra jobbkläder har äntligen kommit så blev invigning idag! mycket vackra, dock var byxorna vääldigt stora men vad ska man göra när det var den minsta storleken de hade? de dög att tvätta i iallafall och det är ju huvudsaken.
Så skönt det ska bli att krypa ner i en varm säng nu med en bra film. någon riktigt julig får det nog bli.

nattinatti<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress