And then it was over..
Så var julen över för i år då! Känns lite sorgligt men ändå skönt på något sätt. Har varit en mysig helg i vilket fall. Julafton firades här hemma med familj och släkt och som vanligt blev det alldeles för mycket mat. Tur det bara är jul en gång om året haha. Fick en himla massa bra julklappar också, fast jag inte hade önskat mig en enda sak i år. Annars brukar det skrivas önskelista långt i förväg, men inte det här året inte.

Juldagen tillbringades på lite olika håll i stan. Riktigt trevligt var det. Sitter nu och väntar på att ett smartskaft som gav mig båda sina nycklar när han försvann iväg ska höra av sig om att han vill in i sin lägenhet. Tur man var klyftig nog att inte slänga in dem i brevinkastet som man blev ombedd att göra! Kunde ju blivit riktigt bra då.

Men nu somnar jag snart så ska nog ta mig en liten powernap framför tvn!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress