Bio
Vi har en liten kille som är GALEN i Paw Patrol här hemma, så när jag fick nys om att det skulle komma en biofilm var det ganska givet att vi skulle boka biljetter. Gissa om det blev succé?!

Han är en riktig filmkille, vår Noel. Ändå bra gjort av en 2.5-åring att sitta still en hel film utan minsta problem? Selma som är 4.5 klarar liksom inte det riktigt, utan blir rastlös efter en stund. Paw Patrol-filmen blev såklart en riktig succé och Noel hade lätt kunnat se den en gång till när eftertexterna började rulla. Nästan så jag skulle vilja gå med honom en gång till bara för att han tyckte så mycket om det, men vi får invänta att se den på tv hemma. Jag har spanat in Bamse-filmen som kommer till jul, så det får nog bli nästa familjebio. Himla mysigt. 

Just det, det var ju också premiär för mig i stans nya biograf. Riktigt fin och VIP-stolarna skojar man inte bort. Finns väl saker som var bättre förr, men definitivt inte bio! Faktiskt så blev det ett biobesök till för mig nu i helgen som var, men då var det nya Bond-filmen som stod på tablån. Riktigt bra!

(null)
(null)
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress