Slut på 60 days challenge
I fredags gjorde vi sista dagen av Mimmi Kapells 60 days challenge, och oj vad roligt det har varit och wow vilka resultat vi fått!

Jag trodde aldrig att jag skulle upptäcka charmen med hemmaträning på den här nivån, men det här programmet har verkligen fått mig att tänka om. Hemmaträning kan visst vara svettigt, jobbigt och leverera bra resultat. Riktigt bra och varierade pass, så de kommer garanterat att nötas vidare även framöver.

Resultaten då? Först och främst så har J tappat många kilon under dessa 60 dagar och även jag har blivit av med några överflödiga som jag inte visste att jag hade. Vi båda sover bättre och är piggare på dagarna, samt har fått en bra rutin på både vardagsmotion och träning. Känns mer konstigt att inte gå sin dagliga promenad eller inte träna på kvällen nu än att faktiskt göra det. 
Vi har fuskat med pizza och vin på fredagarna och något gotte och fika på helgerna, men vardagarna har vi hållit kosten enligt programmet. Träningsmässigt så har vi promenerat eller joggat 30 min varje dag och tränat 4-5 pass från programmet varje vecka. Riktigt stolt och skönt att resultaten kommit trots fuskdagarna. Är väl medveten om att det inte fungerar för alla, men för oss gör det uppenbarligen det. Lagom nivå för att vi ska orka hålla det helt enkelt och vi är båda överens om att efter en pausvecka så kör vi igång med 60 days challenge part 2. Är väldigt pepp på ytterligare nya träningspass och ännu mer spännande förslag på mellanmål, frukostar och middagar. 

(null)

Emelie

Wow vad härligt när man ser resultat 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress