Semesterkänslan
Jag vet inte om det var maratonvabben eller vädret som gjorde det, men jag har riktig semesterkänsla i kroppen och räknar verkligen ner dagarna till semester nu. Mindre än två veckor kvar!

Inte för att det är så tokigt att jobba nu egentligen, jag är ju ändå ute större delen av dagarna. Fast ändå, en dag som idag när vädret är på topp så vill man ju bara vara hemma, bada, äta glass och mysa med barnen. Men snart så! Några arbetsdagar kvar och sedan går jag på fyra veckors ledighet, hoppar in och jobbar en vecka och därefter ledig ytterligare två. 

Den här veckan har jag i alla fall lyxschema med både tidig onsdag och fredag, så vi passar på. Är vädret okej imorgon så blir det en tur till parken zoo med barnen på eftermiddagen och igår lekte vi hemma med en ny uppsättning Aquaplay. Jag älskar Aquaplay, bra tips för hemestern! Barn älskar ju vattenlek. Alltid. Jag köpte setet som heter "startset" förra sommaren, men då var Noel lite liten för att fatta grejen. I år har de lekt massor med det, så vi kompletterade med "superset" som är en lite större variant. Det blev populärt kan jag lova. 

(null)
(null)

Amanda (Swedish Passport)

Åh så härligt att ha semestern att se fram emot! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress