Valborgsgrill
Trevlig valborg på er!

Svårt att ens ta in att det är valborg när det känns som en helt vanlig fredag. Inga traditionella valborgseldar eller annat som hör till, men däremot håller vi fast i vår egna tradition att grilla korv. Alltid något. 
Jag slutade vid lunch idag, så jag och barnen har bakat och sedan lekte vi ute en stund innan grillningen. Det var nämligen det Selma önskat redan för någon vecka sedan, grilla korv och hoppa studsmatta. För himla gott ibland!

(null)

Maffig va? Knappt att jag orkade få i mig två kan jag säga. Det är alltså chorizo i grande-bröd, toppad med bostongurka, räksallad, rostad lök och ketchup. Och just det, under korven ligger en skiva skeddar (hamburgerost). Hela kostcirkeln i ett nafs, hehe...
Emelie

Gud vad jag skulle vilja grilla 😍

Jennie

Mysigt med grillning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress