Long time no see
Hallå där! Det var ett tag sedan senast, minst sagt. Jag behövde en paus och den blev längre än jag tänkte mig, men nu börjar jag känna mig skrivsugen igen och hoppas att tiden räcker till. 

Det har hänt en hel del under de gångna månaderna, så jag har lite att ta igen. Sommaren 2020 har passerat. En väldigt speciell sommar med situationen som råder och det blev ca 10 veckors hemester här. Välbehövlig uppladdning inför hösten och en helt ny vardag för oss. Jag har börjat jobba och Noel har börjat förskolan, så man kan säga att vi har landat i det berömda ekorrhjulet. Lämna barn, jobba, hämta barn, sova. Repeat. Veckorna bara försvinner och helgerna likaså. Vänjer man sig? Jag vet inte. Kanske. 

Hoppas ni mår bra och välkomna tillbaka. Jag känner mig laddad för att ge bloggen nytt liv.

(null)
En favoritbild från sommaren 2020, tagen av fotograf Ninnie Schröder på fina Solby gård.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress