Löprunda
Självklart så var Bodypumpen inställd pga sjukdom så det var bara att cykla hem igen. Min vanliga tur. Men eftersom jag ändå redan var ombytt så stack jag ut och sprang en stund istället. Det känns verkligen i benen att det var ett bra tag sedan sist så jag förväntar mig en rejäl träningsvärk imorrn. Annars blir jag besviken.
Det blev en sträcka på 8,2 km och det tog strax under 50 min. Ingen guldtid men med tanke på hur länge sedan det var sedan jag sprang senast så är jag rätt nöjd att jag orkade överhuvudtaget. Jag hade till och med glömt hur skönt det är att springa så det får bli ändring på det nu. Lika bra att passa på innan det blir vinter med massa snö och is. Eller "muffinssäsong" som Jimmy kallar det. ;)

Jessica

Vad du är duktig! jag är glad över när jag sprang 4 km. jätteimpad att du orkade 8+ km =)

Sara

Tack Jessica! Lite förvånad själv faktiskt. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress