Minnesförlust
Gissa om jag blev irriterad på mig själv när jag var halvvägs ut till Skiftinge och kommer på att jag glömt vattenflaskan i kylskåpet på jobbet. En dag när jag nästan enbart har springportar och det är 30 grader i skuggan och gassande sol. Jag började bli illamående av värmen redan efter halva rundan. Det är lite konstigt att man blir så mycket törstigare när man vet att man inte kan dricka, än när man faktiskt har något med sig. Jag som hade varit duktig och fryst vattnet över natten för att det skulle hålla sig kallt hela dagen.
Tack och lov så överlevde jag ju trots allt. Tror att jag drack flera liter när jag kom tillbaka till kontoret. Det kändes så iallafall. Förhoppningsvis har jag nu lärt mig en läxa och kommer inte att göra om det misstaget igen...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress