Nappar

Efter jobbet  så blev det en tur till Mary's café igen. Ceasarsallad åt vi till lunch, väldigt somrigt och gott, och därefter åkte vi till Sundbyholm och köpte varsin bägare med glass som vi åt medan vi gick runt bland båtarna i hamnen. Undrar hur varmt det är i vattnet nu när det har varit halvdant väder ett par veckor... Säkert ingen supervärme iallafall.

Ikväll blir det grillat så nu är det dags att marinera kött och sedan gå till stan och köpa ett presentkort på Grappa till mina föräldrar. Jag tycker de kan ta och gå ut lite oftare, mamma får alltid så dåligt samvete när hon går ut och äter med sina väninnor och pappa får stanna hemma. Men nu ska de få gå ut tillsammans tänkte jag!
Innan jag går ska jag dock fortsätta mumsa i mig lite godisnappar. Köpte en bamsebåse i taxfreen hem från Cypern och det var nog de godaste jag ätit. Jättefärska och de har hållit sig lika bra i en och en halv månad. Synd bara att de snart är slut. Dags för en ny utlandsresa kanske? ;) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress