Söndag
Nyss kommit hem från hela tre timmars jobb. Känns ungefär som att åka dit, vända och åka hem. Rätt värdelöst med andra ord. Men 100% ob gör väl att det iallafall nästan blir värt det... Från och med nu är jag ledig en hel vecka på både gott och ont. Kommer antagligen att börja krypa på väggarna redan på tisdag eller onsdag kan jag tänka mig. Men tänkte passa på att träna järnet när man för en gångs skulle kan, eftersom det blivit ganska lite av den varan på senaste tiden. Så minst fem pass den här veckan får bli målet!

Nu är det snart taco-tajm så jag ska strax dra på mjukisarna och kila ner och slänga ihop lite guacamole vilket jag är helt galet grym på! Har ett par "hemliga" specialknep och ingredienser som gör det så himlans mycket godare än de där färdiga mixarna man kan köpa. Hemlagat slår allt!!
Efter det planerar jag att ligga på soffan och äta min egen vikt i chips och glass. Måste ju ta tillfället i akt innan jag ska vara duktig och träna träna träna från och med imorrn!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress