And if you don't like it, FUCK YOU
Just nu finns det inte en muskel i min kropp som inte skriker av smärta. Det känns sådär faktiskt. Men ingen har väl dött av lite träningsvärk så man ska väl inte klaga.
Igår skickades det sista arbetet under min gymnasietid in. En höjningsuppsats i Samhällskunskap B var det. Kändes nästan lite sorgligt efteråt på något sätt. Som att slutet är nära liksom. Men så skönt samtidigt!!!
Och nu ska jag åka ner på stan och hämta min balklänning som jag inte kunde hämta igår eftersom den behövdes sys in ännu mer. Suck. Sedan blir det träning för fulla muggar! Hur nu det ska gå till när man knappt kan resa sig från sängen ens. Men jag har en liten teori om att träningsvärk botas med lite mer träning. Lätt som en plätt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress