Lät du henne komma närmre?
Äntligen helg igen. Har varit en jobbig vecka med mycket plugg, jobb och faktiskt träning varje dag. Dags för en vilodag snart kanske... Igårkväll blev det lite nervarvning med ming och lets dance-final hos Sofia, och sedan åkte jag vidare till Alex vid tvåtiden och kollade lite mer tv där. Vaknade vid tio och gick upp och tog itu med disken som han måste samlat på i ett år minst. Herregud vad mycket det var! Krävdes två omgångar eftersom det var för mycket för att få plats i diskstället så det tog totalt en timme och tjugo minuter innan jag var färdig.. Men kände mig himla snäll och duktig efteråt så det var det värt.

Lite småirriterad på somliga personer just nu men det går väl över med tiden... Ska kila iväg och skjutsa min mor och bror till mina sysslingar nu och sedan vet man aldrig vad som händer:)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress