Even though I know they're not good for me
Ledig idag så såklart är det halvdant väder. Så himla typsikt... Men fick en härlig dag i Sundbyholm igår iallafall så ska inte klaga. Istället för sol och bad så blev det stan idag med mor och bror för att fixa pass och äta men självklart var polisens pass/ID-system ur funktion så man får väl pallra sig ner en annan dag istället och försöka igen. Sedan råkade vi gå förbi Kicks och där skulle ju då mamma in eftersom hon är galen i nagellack. Och vad ser då jag på ett bord därinne om inte min älskade Björn Borg-parfym som inte funnits i någon enda affär eller på internet på hela året!!! Rea var det också så bunkrade upp med två stycken till och med så nu klarar jag mig. Därefter gick vi in på The Phone House eftersom jag skulle fråga efter mobilen jag vill ha men som inte funnits någonstans den senaste månaden. Inte för att den fanns men tjejen beställde den åt mig så nu väntar jag spänt på ett telefonsamtal och att den kommit in. Längtaaaaar!

Nu blir det lite fika och sedan vandra upp till Amanda för att planera vår preliminärbokade resa till slutet av sommaren. Längtar dit med!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress