Sjukstugevecka
Tydligen räckte det inte med en sjukvecka i juni, utan vi var tvungna att slå till på en även nu i juli... Höjden av otur.

Det här året går till historien som ett av våra sämsta vad gäller sjukdomar. Verkar vara något extremt just i år? Dunderförkylda är vi nu i alla fall. Det började med Selma som blev snorig i helgen, sedan vaknade jag med fruktansvärt halsont i söndags och sedan gick det bara utför. Jimmy är än så länge frisk och Noel lite trött och snörvlig. Själv minns jag inte ens när jag senast mådde så dåligt (fast jo, det var i december när jag åkte på först öroninflammation och sedan magsjuka...). Är det inte typiskt att man alltid åker dit när man just kommit igång med träningen? Jag hann med ETT gympass innan jag blev däckad. Det är väl straffet för att jag slutade amma för snart en månad sedan. Kändes som att amningen gav någon slags superimmunförsvar, jag klarade mig i alla fall från alla baciller och dessutom besvär av pollenallergi under tiden amningen fungerade. Det var efter det som allt kom. Surt. 

Jaja, snart är vi förhoppningsvis på benen igen. Om man ser det från den ljusa sidan så har vi tid att potträna Selma lite nu när vi ändå är hemma, och jag har snart plöjt igenom hela nya säsongen av Stranger things. Bara en sådan sak!

(null)

Linnea Kinis

Ja det är sjukt många som är förkylda denna sommar!! Jag var 2-3 veckor i juni.

felicia

känns verkligen som många är sjuka just nu

Annelie

Jättemånga som är sjuka i sommar. Har själv snorat en del i sommar. Är det kanske den extrema pollen som varit eller något som blossat upp efter vintern.
Stranger Things 3 såg vi på två dagar, haha. Det var lite jobbigt de gånger man satt och åt samtidigt (känslig).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress