Favoriter i smyckskrinet
De senaste åren har vi fått den allra bästa sortens julklapp från jobbet, nämligen den som man får välja helt själv. I år valde jag ett armband som direkt blev en storfavorit. 

Vi får alltså ett presentkort med en kod till en hemsida med ett stort urval av olika julklappar att välja mellan, allt från heminredning och kökstillbehör till smycken eller fiskeprylar. Finns garanterat något för alla, kan man säga. Tidigare år har jag valt olika typer av uppläggningsfat, men i år fastnade jag för ett hjärt-armband från Edblad. Så fint i sin enkelhet, tycker jag. Faktiskt så fint att jag direkt efter beställningen klickade vidare in på Edblads hemsida för att köpa matchande örhängen och halsband. Fint att matcha alla tre, eller använda något av dem i taget. 
Fin fredagsöverraskning att hitta i brevlådan!

Trevlig helg hörni!
(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress