BB-tiden
Som en liten uppföljning på förlossningsberättelsen kommer här en liten sammanfattning av vistelsen på BB.

Med Selma stannade vi ungefär 2.5 dygn och tyckte att det var så himla tryggt och skönt. Hon är född natten till tisdag och vi åkte hem torsdag eftermiddag. För min egen del så hade jag rätt ont och det var skönt att bli ompysslad, få maten serverad och bara kunna trycka på en knapp för att få stöd och hjälp med den nyfödda lilla bebisen. Vi gissade att vi inte skulle ha samma ro att stanna där med bebis nummer två, och exakt så blev det. 

Noel är född torsdag morgon och vi åkte hem fredag eftermiddag. Med tanke på att jag svimmade så ville de inte riktigt släppa mig direkt och de löste även så att vi fick ett rum där även Jimmy kunde stanna en natt. Hade det inte varit för att vi ville hem till Selma så hade vi säkert stannat ytterligare en natt, men nu blev vi mest rastlösa och ville hem. Ärligt talat tycker jag nästan att återhämtningen gick snabbare den här gången i och med att jag fick komma hem tidigt och inte riktigt hade tid att känna efter så mycket. Fast jag ska ju inte ljuga och säga att det inte är väldigt härligt och bekvämt med goa människor som kollar till en och att goda måltider serveras utanför dörren. 

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress