Årsresumé 2016 - Oktober-December

Detta blir den sista delen i min resumé av året 2016. Här kommer årets tre sista månader, oktober, november och december, i bilder.

 
Oktober
 
Hösten kom och mycket fokus låg på den lilla i magen. Vi var till Stockholm på Underbara Barn-mässan där vi shoppade en del samt valde ut barnvagn, vi tog fina gravidbilder i den vackra höstnaturen, passerad 50% av graviditeten och det blev en hel del träning. Tänk vilken tur jag har som fortfarande orkar hålla igång!
ALLT fanns under ett och samma tak. Denna mässa rekommenderas verkligen till blivande föräldrar eller ännu hellre småbarnsföräldrar. Jag åker gärna dit nästa år igen!
Tjejen från Bugaboo fick oss att inse att Buffalon var vagnen för oss.
Tiden verkligen flyger förbi. 50% blev nästa milstolpe.
Någonstans efter detta small det till och magen växte i rekordfart.
 

November

 
Höjdpunkten i november var definitivt besöket i Stockholm med god mat, musikal och 3D-ultraljud! Vi hann även med många härliga promenader, ett besök på Parken Zoo, både en och många lussesemlor, att få hem barnvagnen, börja jakten på en ny, större bil samt inreda vår walk in closet.
Skogstorp är bra fint!
Höst/vinter-besök på Parken Zoo var över förväntan.
Lunch på Panefresco!
Lilla pyret!❤
Lussesemlan... nästa år ska jag göra egna!
En av många bilar vi provkört!
Bulan rymdes inte längre i vanliga träningsbyxor, så det var bara att köpa nya.
Bugaboo Buffalo, finaste vagnen!
Min snickare fixade garderoberna galant.
 

December

 
Julmånaden. Vår walk in closet blev färdig, vi fick hem Liberos BabyBuzz och har testat en del, bulan förvandlades till en kula, jag jobbade min sista dag och skämdes bort med fina presenter, vi hade uppesittarkväll och så kom en supermysig julafton och julhelg. Jag är dessutom hunnit umgås en del med fina vänner och det är jag jättetacksam för!
Vi är galet nöjda med vår WIC, verkligen över förväntan!
BabyBuzz, kanske inte fungerar så bra som vi hoppats men ändå en rolig grej.
Hej kulan!
Så tacksam för allt jag fått av fina barn och föräldrar på jobbet!
Obligatorisk uppesittarkväll med Bingolotto kvällen innan julafton.
Julafton 2016.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress