Mars
Hej och välkommen mars månad!
Vår i luften och mycket att fira denna månad. Vi börjar dock med lite VAB.

Ja, det finns en del att fira för oss i mars. Först ut är Selmas 4-årsdag på söndag, därefter Noels 2-årsdag sista helgen i månaden och så avslutar vi med att fira 10 år ihop, jag och J. Hoppas lite på att våren stannar så att vi kan ha lite kalas och aktiviteter utomhus, men vi får se. Just nu vabbar vi den lilla herren, som är både hostig och snorig, så vi håller alla tummar för att han blir frisk och inte smittar oss andra till helgen när vi ska fira Selma. 

Som om det inte räckte med vab så slog jag också till på att vakna med ett sprängande huvud imorse. Min allra första visdomstand tyckte tydligen att nu var ett bra läge att säga tittut. Fruktansvärt. Alvedon har fungerat ok än så länge, så jag får fortsätta med det. Ingen aning om hur länge man har ont av visdomständer? Känns ju kul att det antagligen är tre till som kommer att kika fram snart. Usch.

Härligt väder i alla fall. Sol och Alvedon är min räddning just nu.
Emelie

Tur Alvedon finns! Njut av vädret❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress