Nyklippta barn
Jag borde ha köpt en trisslott igår, med tanke på hur bra allt flöt på. Två viktiga tider bokade på samma dag, vaccin och fotografering!

Först meddelade en kollega på morgonrasten att vi födda -91 och tidigare nu får boka tid för dos 1 av covid-vaccinet. Tror aldrig jag väntat så mycket på något i hela mitt liv. Barnen möjligtvis. Hur som helst, tid är nu bokad så det är bara att vänta. Högt tryck så några veckors väntetid, men skönt att ha fått boka åtminstone.

Nästa grej blev att fotografen som vi plåtat familjefoton med två gånger tidigare hörde av sig och har en ledig tid nu i helgen. Klart vi ville ha den. Kort varsel, men det löser sig. Eller Sanna löste det åt mig genom att ställa upp på en barnklippning idag. Noel såg lite ut som ett troll, så det var väldigt välbehövligt oavsett fotografering. Så fina blev de, och faktiskt så gick det lite bättre med Noel idag än vid tidigare frisörbesök. Hoppas bara att han minns till nästa gång att det faktiskt inte är så farligt...

Den ena blev plötsligt typ ett år äldre och den andra fick dubbelt så tjockt hår. Mina fina.

Jennie

Fint foto!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress