Motivationsboost
Hur ytligt det än må vara så måste väl en av de bästa metoderna för att höja träningsmotivationen ändå vara nya träningskläder?

Jag unnade mig ett par set med sporttop och tights från ICanIWill och Aim’n på Black friday, och gjorde dessutom en beställlning från Stadiums mellandagsrea med lite smått och gott. Perfekt nu när jag kommit igång ordentligt med både hemmaträning och löpning. 
Den största anledningen till att jag överhuvudtaget kommit igång är faktiskt just Stadium och nya träningskläder. Jag som aldrig vinner något i sådana tävlingar vann faktiskt en Instagramtävling hos dem och kammade hem inte mindre än ett presentkort på 1500kr! Dagen före julafton dessutom. Gissa om jag blev glad?! 
Tävlingen gick ut på att ge sig ut på en löprunda under årets kortaste dag den 21 december och tagga dem i bilden. Snacka om att den rundan blev en succé!

Jag använde presentkortet på studs och klickade hem en yogamatta, en vinterlöpartröja från Craft, en långärmad löpartröja från Brooks, en långärmad löpartröja, ett pannband samt ett par löparvantar från Soc. Mattan har använts flitigt till hemmaträningen från träningsprogrammet vi kör och löparkläderna går varma de också. Aldrig gillat löpning på vintern, men jag gör det nu. Tack för det Stadium!

Hur smart med reflexdetaljer på både vantar och pannband? Bra tips för mörka promenader eller löprundor.

Jennie

Bra med nya träningskläder

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress