Livet just nu
Tiden springer ifrån oss här. Big time. Känns som att det är måndag och fredag hela tiden. Igenkänning?

Jag skulle gärna trycka på paus exakt nu. Eller kanske inte vädermässigt för det har varit riktigt kasst om man ska vara ärlig. Jag älskar hösten, men det här mörka gråregniga som har varit i princip varje dag i flera veckor... Deprimerande. Vi tar oss knappt ut på promenader. Man vaknar ju nästan inte ens? Däremot Noel skulle jag vilja pausa nu. Så mysig tid. Spädbarnstiden har sin charm och sin mysfaktor, men jag tycker att det är som bäst nu. Han är så mysig, go’ o gla’ och verkligen medveten och med på allt som händer. Och så hur de är med varandra, han och Selma. Skrattar så mycket tillsammans och hon tar hand om honom. Jag smälter.

(null)



Sarah

Jag håller med om att tiden går sjukt fort :P Vilken fin bild :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress