Leos lekland
Äntligen har vi testat det här med lekland! Bättre sent än aldrig får man väl säga, och det var definitivt inte vårt sista besök där.

Det var min tidiga fredag igår och vi kände att vi ville passa på att hitta på något roligt. Ibland är det mysigt att vara hemma också, men det är alltid roligt att komma ut lite. Inte så tokigt att göra av med lite energi heller, och det gjorde vi vill jag lova. Lilla fröken försiktig var till en början livrädd för bollhavet (otippat hehe...), men ju längre tid vi spenderade i småbarnshörnan desto tuffare blev hon, och till slut hamnade vi ändå därinne och kastade runt bollar. Det är Selma i ett nötskal, hon behöver tid innan hon släpper loss. 
Ett lyckat besök i alla fall, och jag kan rekommendera att sticka dit en vardageftermiddag för det var hur lugnt som helst. Helger kan jag tänka mig är galna.

Nu ska vi strax göra oss redo för 2-årskalas för kompisen Nora. Jag har köpt en ny klänning till Selma dagen till ära, och själv ska jag rota fram något ur min låda med gravidkläder.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress