Favorit från höstfotograferingen
Precis som jag förutspådde så tog förkylningen mig lagom till helgen. 

Jag bet ihop genom arbetsveckan, men så snart jag slappnade av så slog det till. Hosta och extrem trötthet. Kvällens middag och bio blev därmed uppskjutet till nästa helg, och jag har försökt ta det så lugnt som möjligt för att kurera och kanske vara i form för att åtminstone orka med söndagens planerade Parken Zoo-besök. Hoppas verkligen det för Selmas skull.

Mitt i eländet kan jag i alla fall trösta mig med att bilderna från höstfotograferingen för några veckor sedan kom i ett mejl från fotografen häromdagen. Så himla fina och vi kunde inte vara nöjdare! Det blev en bild på oss alla tre och övriga fyra på vår lilla stjärna, precis som vi önskade. Vi fick dem både i färg och svartvitt och jag älskar allihop. Tanken är att i alla fall ett par av dem ska framkallas och hamna på en vägg i hallen. Det är faktiskt dags att få upp lite personliga ting på väggarna nu. 

Favoritbilden! Jag är så stolt över hur fantastisk hon är, den här lilla människan. Världens bästa Selma!❤️
JUNITJEJ

Vilken underbar bild!

Svar: Tack snälla, jag älskar den!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress