BlackWeek-fynd
Fenomenet Black Friday, som blivit en hel vecka, kan såklart diskuteras i oändlighet. Jag ser det som en chans att fynda sådant som ändå skulle inhandlas, oavsett rabatter eller inte. Bra för plånboken i slutändan. Har du gjort några fynd?

Jag startade redan i måndags då jag klickade hem en docksäng och ett pussel till Selma, och därmed blev klar med hennes julklappar. Aldrig någonsin har jag varit färdig med julklappar så tidigt, så himla skönt!
Övriga fynd jag gjort är vinterjacka till Selma, pall till badrummet och regnskydd till barnvagnen (suktat efter Bugaboos High Performance-regnskydd länge!). Mina BlackWeek-favoriter ser ni nedan.
Babybjörn bärsele Mini, babynest från BabyDan, Bugaboo Comfort+ ståbräda, pottstol från Babybjörn. Saker som stod på inköpslistan och som nu kommer hem till lite bättre pris än normalt.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress