Suget efter vår
Trots varannan dag vinter och varannan dag vår så känns det ändå lite som att det ligger i luften. Några timmar om dagen med plusgrader är ju i alla fall att gå åt rätt håll. 

Vi längtar ihjäl oss efter vår och utelek här. Förra året hade sin charm i och med att Selma var så liten och mest sov i vagnen, så vi kunde promenera eller sitta ute i solen lite som vi ville. I år ser jag däremot fram emot picknickar och utelek i parker och lekparker. Därför klickade jag hem vårskor till både mig och Selma igårkväll. Hon behöver något att krypa och gå omkring i, även om hon inte lärt sig att gå utan att hålla någon i händerna ännu. Jag hittade ett par sockersöta Nike-sneakers i ljusrosa på rea till lilla donnan. Hur gulliga är de inte? Håll tummarna för att hon kan ha dem nu. Beställde även ett par matchande till mig själv eftersom även vuxenvarianten var på rea.

Från Zalando.

Malin

De där skorna var ju supersöta 😍

Svar: Eller hur! 😍
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress