Sista veckan som mammaledig
Det är helt sjukt, men nu är vi inne på min sista vecka hemma med Selma. Efter påskhelgen går jag tillbaka till min heltidstjänst som förskollärare och det ska faktiskt bli både skönt och roligt. Jag längtar efter ordentliga rutiner, äkta fredagskänsla och att få gå på toaletten i fred. Haha! 

Den här sista veckan ska vi ta vara på så mycket vi kan, jag och mini. Vi började med en tjejdag på Tuna Park, med fika och shopping till både mamman och Selman. Reafynd till hennes växalåda (vi jobbar just nu på storlek 92 till den) och en del nödvändigheter till min jobbstart. Två saker är måsten när man jobbar som förskollärare, det ena är stretchjeans och det andra är innetofflor. Check på båda, så nu är jag redo. Längtar lite faktiskt.

Resten av veckan bjuder på öppna förskolan, lunch på stan, Bebisbibblan och så många långpromenader som vi bara kan klämma in. Lite sorgligt är det ändå att jag kommer att missa alla mysiga vardagsaktiviteter...

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress