Frisörbesök
För att spinna vidare på det här med egentid så hade jag en tid hos världens bästa Sanna idag, för att fixa till barret lite. 

Skönt att ha det gjort innan jag börjar jobba tänker jag, och dessutom ska hon snart vara mammaledig så det kan dröja ett tag till nästa gång. Som en dröm att få lämna min lilla kotte till hennes mormor och komma iväg för att själv bli ompysslad lite. En uppfräschning av färgen och lite snyggare toppar blir perfekt för att hälsa våren välkommen. En liten tröst när alla veckans övriga planer blivit inställda pga lillans förkylning.

Sjukstatus då? Hon är mycket bättre nu, tack gode gud. Ingen feber på flera dygn och även hostan och snorandet har börjat avta. Så himla skönt! Synd bara att det skulle slå till precis nu eftersom jag hade velat maxa våra sista lediga veckor tillsammans med roliga saker. Det blir inte alltid som man tänkt, men vi får göra det bästa av nästa vecka istället.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress