Boktips - ”Prio ett”
Min stund i soffan med kaffe och en bok när Selma sover eftermiddagsluren har nästa blivit helig. Det är synd att jag glömmer bort hur mycket jag tycker om att läsa i vissa perioder, men nu ska det inte bli så igen. Någon liten stund om dagen kan man alltid klämma in, om man bara vill.

Senast i raden av lästa böcker kommer en som jag tänkte tipsa om. Författaren heter Emelie Schepp och jag tokgillar. Ny favorit. De första två böckerna i deckarserien heter "Märkta för livet" och "Vita spår", och båda är riktigt spännande. Jag gillar när det inte går att förutsäga från start vad som ska hända, och då prickar dessa verkligen rätt. Den tredje boken, "Prio ett", har jag precis avslutat och den var en riktig sträckis. Bäst hittills och helt omöjlig att lägga ner. LÄS! Rekommenderar dock att läsa de två första först, för att förstå karaktärerna och storyn.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress