Testat LPG
LPG har exploderat här i stan sedan CRfitness i samarbete med Balansportalen drog igång sin verksamhet. Självklart måste jag ju testa eftersom min fina vän (och kollega) Ellinor numera jobbar deltid med just det, så igår var jag på min första behandling.

LPG är massage av bindväven och ska vara bra för många olika saker, bl.a vid behandling av ärr, celluliter och vätskeansamlingar i kroppen. En hel del annat också, men för mig var det mest roligt att prova och kan det sedan bita på någon liten cellulit eller minska mina ytliga blodkärl på låren så är det en stor bonus. 

Vad jag tyckte då? Jag gillar skarpt! En väldigt lindrig typ av massage, men väldigt skön. Ellinor körde främst ben och rumpa , men också lite mage och ländrygg på mig. Så himla välbehövligt på just framsida lår och vaderna då jag springer mycket (nu var det ju ett tag sedan då i och för sig). Skön känsla i kroppen efteråt, om man bortser från att jag var så sjukt törstig hela dagen. Jag har en ny tid bokad om två veckor och jag längtar verkligen! Helt klart värt att testa denna magiska behandling.

Denna tjusiga helkroppsstrumpa får man ha på sig för att maskinen ska kunna göra sitt jobb. Fashion at it’s best! (Faktiskt så är den väldigt varm och skön att ha på sig, nästan sådär så man skulle vilja ha en att mysa runt i hemma på kalla vinterkvällar...)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress