Då och nu
Kikar in och säger hej från bilen som just nu är på rull igen. Vart tror ni vi ska denna gång?

Medan mini sover och mannen kör så passar jag på att rensa i mobilens kamerarulle. Jag är tyvärr en sådan som ofta knäpper ett tiotal bilder på samma motiv och sedan glömmer att radera de som inte blev bra, och vips så är minnet fullt. Så tröttsamt. I min städmani så hittade jag dock en fräsig jämförelse. Hissen på Hotellet (ja, hotellet heter Hotellet) i Ullared för ett år sedan och så nu i veckan. Selma 3 månader och Selma 15 månader. Mycket har hänt, och främst kan vi väl konstatera att det är betydligt enklare att storshoppa med en liten plutt jämfört med en vild 1-åring. Vi fick med oss en himla massa bra grejer hem trots det. Växalådan är maxad och lilla damen är redo för förskolan till hösten. Frågan är om mamman är redo för det?

(null)
(null)

Anonym

Jag vet jag vet!! 😘 /Madde

Svar: Jaa!😍
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress