Värmerekord?
Sommaren 2018. När den svenska sommaren blev helt bananas. Vad är det som händer?

Ja, jag klagar emellanåt. Som när det är 33 grader i restaurangen på jobbet och man sitter med svettpärlor i pannan och försöker få i barnen vatten, vatten, vatten. Eller när man ska sova och det är 30 grader i sovrummet. Och även när jag får strunta i min lunchpromenad för att det är alldeles för hett (delvis också för att jag glömt vattenflaskan hemma... Typiskt). MEN. Hur härligt är det inte ändå?? Så himla skönt med badutflykter, picknickar och sena kvällar på altanen. 

Bäst av allt är att det ser ut som att supervärmen ska hålla i sig även nästa vecka när jag har semester igen. Bara fyra dagar kvar att jobba nu och jag längtar efter egentid med la familia. Fick en skön eftermiddag med min lilla pärla idag i alla fall. Veckohandling, matlagning och sist men inte minst bad för henne. Hon är i en så supermysig fas just nu. Gosar och kramas, vill sitta i knä och ska hjälpa till med allt.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress