Spapedikyr
Tack gode gud för att sjukdomsomgång nummer två hann passera innan det var dags för dagens besök på Spakällan, som varit inbokat sedan flera månader tillbaka!

Jag är så less på att behöva avboka och omboka saker nu, så jag är tacksam över att jag kom iväg idag och wow vad jag behövde det. Lite tid för mig själv med någon som gav mina fötter lite kärlek. Massage och ansiktsbehandlingar har jag lyckats boka in själv tidigare, men aldrig en fotbehandling. Så att få ett presentkort på spapedikyr i födelsedagspresent var bättre än bäst. Fotbad, peeling, klippning/filning av naglar,  fot- samt benmassage, filning av fötter, nagelvård, fuktmask och lack. Ja, ni hör ju... Drömmen! Särskilt som gravid. 

Bäst av allt var nästan att jag fick höra att jag har skönhetsfötter och inte behöver göra något annorlunda med dem framöver. Jag som aldrig har gillat mina fötter riktigt, haha!

Jag valde ett neutralt lack, "Seven wonders of OPI, från OPI. Gillar sådant som funkar året om! Fick det även med mig hem, så i dagarna tänkte jag måla fingernaglarna i samma nyans.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress