Sjukstuga part II
Öroninflammation, check! Magsjuka, check!

Jag vet inte vad jag har gjort för ont för att förtjäna detta, men när öroninflammationen äntligen vänt och halva penicillinkuren avklarats så hann jag jobba två dagar innan jag drog på mig magsjukan som cirkulerat på jobbet senaste veckan. Peppar, peppar så brukar jag klara mig ifrån den, men jag hade lite på känn att det skulle bli min tur nu när immunförsvaret redan var i botten. Höll på att skämmas ihjäl när jag behövde höra av mig till jobbet och meddela att jag skulle bli hemma torsdag och fredag. IGEN! Helt otroligt. 
Tack och lov så varade det bara torsdagmorgon, så jag klarade mig ändå bra med tanke på omständigheterna. Dock blir man ju trött och klen som en räka av eländet. Kan knappast bli värre nu i alla fall. Håller tummarna för att resten av familjen slipper bli sjuka!

Ha en fortsatt fin fredag hörni!
/Sjukstugan

Mitt häng sedan i torsdagsmorse. Rätt tacksam för tv i sovrummet mitt i allt kaos.
ullie

fin blogg
o vilken otur stort krya på inget roligt hoppas du hinner vila i helgen kram ullie

Svar: Tack snälla!
Eller hur, maximal otur. Mår mycket bättre nu, så hoppas det ordnar upp sig nu när jag snart är klar med penicillinet! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress