SummerBoost - Nu kör vi!
Idag händer det! Mammaledigheten är ju över och allvaret med jobb och rutiner har dragit igång. Ett utmärkt tillfälle att också ta tag i rutiner vad gäller kost och träning tänker jag. Hej SummerBoost 2018 med CRfitness!

Det är ärligt talat lite pussel med att få till träningspass nu när jag både ska hinna med jobbet som innehåller många sena dagar och samtidigt vill prioritera tid med familjen. Jag behöver en spark i röven och en stor dos motivation, så därför har jag anmält mig till SummerBoost. I 6 veckor kommer vi att vara ett stort gäng (över 180 personer, varav vi är 3 på mitt jobb) som peppar och stöttar varandra i en sluten facebookgrupp, och med kost- och träningsprogram från CRfitness kommer i form inför sommaren. Start IDAG!

För egen del så har jag ingen önskan om att gå ner i vikt, men är däremot väldigt pepp på att få lite ny träning att bita i och att få testa att följa ett kostschema för första gången i mitt liv. Mest spänd är jag över att se vad som händer med kroppen under dessa 6 veckor. Min förhoppning är att få mer energi till att orka vardagen och att bli av med sockersuget. Nu kör vi!

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress