Som en helt ny vagn

I samband med Selmas 6-månadersdag valde vi att göra om hennes vagn från liggvagn till sittvagn. Ett stort steg från liten bebis till stor tjej. Det blev riktigt bra och samtidigt drog vi på höstoutfiten i grått. Det var den färgen vi valde när vi köpte vagnen och är den jag gillar allra bäst, även om det är roligt att byta ibland. Lite sugen är jag allt på att skaffa oss en svart också, men det får bli när jag springer på ett bra erbjudande.


Jag har sett många som bytt till sittdel väldigt tidigt, men Selma har varit så nöjd i liggdelen så jag har inte sett någon anledning till det. Nu när hon i stort sett sitter själv utan stöd så kändes det dock som att det var dags. Skönt att få mer plats i varukorgen under, att den tar mindre plats i bilen och att hon kan sitta mer upprätt och titta ut. Selma gillar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress