Klong Äng

Har jag nämnt att mammapengen krossar alla slags shoppingplaner? Jag tror det, men det tåls att upprepas. Att vara föräldraledig är ekonomiskt sett lite som att slungas tillbaka till pluggtiden, då jag levde på studiebidrag och lön från timjobb. Fast jag hade nog mer pengar då faktiskt. Alla sådana saker som man villhöver är med andra ord lågt prioriterade numera.

Men. Jag fick en del födelsedagspengar och presentkort i helgen, så jag rusade iväg och unnade mig något fint. Vasen Äng från Klong var högst upp på listan och jag är så glad i den. Fin bara som den är, eller med lite plockade blommor eller för de envisa rackare som överlevt resten av helgbuketten. Det svåra var att välja utförande då den finns i mässing, silver, blå och svart, men jag landade till slut i en svart. En pryl mindre att putsa tänker jag.😉

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress