20 mil i september - andra veckan

Vecka två i min milutmaning skulle jag nog säga har gått lite sämre än första veckan. Det svider lite att erkänna, men mycket på grund av vädret faktiskt. Det har regnat en del och det är inte det att jag inte tål lite regn, men min lilla mini är inte överförtjust i ösregn medan hon ligger i vagnen. Inte helt trevligt att få hela barnvagnen dyngsur heller... Regnskyddet skyddar Selma, själva sittdelen och till viss del varukorgen under, men i en störtskur likt gårdagens (under tiden vi promenerade hem ca 8 km) var det inte en hit varken för mig eller Selmis. 


Hur som helst, slut på ursäkter. Jag har totalt knatat ihop 83,5 km under dessa två veckor, och är alltså snart halvvägs. Lite i underkant då halva tiden har gått nu, så kommande vecka är det långpromenader som gäller. Heja!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress