Xmas-outfit
Förutom det uppenbart urmysiga med den här högtidssäsongen så är det en finfin ursäkt för att shoppa lite nya fina kläder. Jag har ju beställt lite till mig själv (tack Black Friday) och det känns verkligen välbehövligt. Min garderob känns riktigt trist och jag skulle egentligen vilja slänga allt och köpa nytt (Haha I wish, vem har pengar till det?). Riktigt så illa är det kanske inte, men jag har varit dålig på att rensa och uppdatera de senaste åren och därför känns det väldigt lyxigt att faktiskt köpa något nytt. Som inte är praktiska vardagskläder dessutom. En läcker kjol landade här igår, idag kom ett par skor och imorgon ska jag hämta ut ett paket med två toppar och ännu en kjol. Strumpbyxor från Pierre Robert kommer förhoppningsvis med posten innan helgen, som pricken över i.

Någon vars garderob däremot uppdateras konstant är lilla fröken Selmas. Storlek 74 börjar sjunga på sista versen och om bara någon vecka tänkte vi börja rocka 80-kläderna. Stora, lilla unge! Bebiskläderna i butik just nu är så fina så det är svårt att hejda sig. Vi behöver inhandla något tjusigt till nyår, men julkläderna är redan ordnade. Till kalas och tillfällen som är lite extra har hon en fin röd klänning som hon fått av sin farmor, och i veckan som gick försåg mormorn henne med julaftonsklänningen med stort J. Hur söt är den inte med matchande rosett till?


Från Newbie by KappAhl.

Jag var tvungen att testa så den passade, och det gjorde den!❤️

ANNAWII

Så söt!

Svar: Älskar klänningen!😍 Ja, och tjejen i den såklart haha!
None None

MADDISENJ.SE

Så fin

Svar: Eller hur, finns så mycket fint i butik nu till jul😍
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress