Egentid hos frissan
Det låter kanske löjligt om man inte har småbarn, men ett par timmar hos frisören är rena rama semestern för mig. Att bli ompysslad, bortskämd med fika och småprat och att dessutom få gå härifrån och känna mig som en ny människa är verkligen lyx. Selma var hemma med sin mormor under tiden, så hon hade det hur bra som helst.
Överlag är det svårt att få till tiden för att pyssla om sig själv, så när tillfället ges så gäller det att njuta. 

Det var längesen jag klippte mig senast, någon gång innan sommaren, så det var välbehövligt. Världens bästa Sanna ordnade den helt perfekta nyansen av aska och jag kunde inte vara nöjdare. Det är den mörkaste hårfärg jag haft på många år, men just asknyanser som går åt det kalla hållet trivs jag väldigt bra i. Tycker mina blå ögon kommer mer till sin rätt då. Fint nu till höst- och vintermörkret också. (null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress