Sommarfeelings

Det bästa med Bugaboo? Förutom snygga och allmänt bra vagnar så älskar jag tillbehören. Finns så mycket som är både fint och smart. Bara det här att man kan byta ut sufletten är ju ett vinnande koncept. På ett par minuter har man vad som känns som en helt ny vagn. Hur bra är inte det?


Vi valde grå (Grey melange) till vagnen och jag tycker den är väldigt fin, men vi köpte även till ett extra set i vitt (Off white) att ha under vår och sommar. Jag fick sommarvibbar idag och bytte till det innan förmiddagens promenad, så nu är Selmans vrålåk sommarstylat. Det blev såklart lite ljusare i vagnen, men det gick bra att sova där ändå tydligen och jag tänker att det kanske blir mindre varmt i vagnen om man har en ljusare färg... Vi har även myggnät till för sommardagar med mycket getingar eller mygg, men jag börjar ändå fundera på om jag inte kanske villhöver Bugaboos sommarsuflett ändå. Jag får klura lite på det innan jag bestämmer mig för ett ja eller ett nej, vet att många upplever att den blir för ljus för barnet när solen ligger på. 

Någon som har Breezy sun canopy till sin Bugaboo och kan komma med feedback? Hiss eller diss?

Sophie

Vi har den suffletten. Bästa köpet vi gjorde till vagnen förra året. Den är sval, bra med myggnätet osv. Men kan nästan bli samma sak för er eftersom ni har en ljus sufflett och myggnät separat. Hugget som stucket kanske :)

Svar: Tack för input! :) Ja, det var min tanke också men tror nog det kan bli ganska varmt även med ljus sufflett en riktigt bra sommardag... Håller lite utkik om jag kan hitta en breezy till bra pris och slå till!
None None

Sophie

Ja, det måste jag ändå ge den. Den blir väldigt sval varma dagar. Minns att jag var lite extra orolig förra sommaren när Esther fortf var så liten, att hon skulle bli alldeles för varm i vagnen. Men hon hade det så svalt och skönt😊 Hon bryr sig heller inte om att det är ljusare därinne nu mot när hon har den svarta suffletten😊

Svar: Kan tänka mig det! Och är det supersoligt så kan man ju alltid hänga över en filt över just den delen där solen lyser in i värsta fall😊 Hoppas att Selma gillar den!😍
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress